دیزل ژنراتور

تولید کننده و وارد کننده انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور

تولید کننده و وارد کننده انواع دیزل ژنراتور

  • ۷
  • ۰

اجزا دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور

موتور دیزل ژنراتور

 یک موتور دیزلی از قسمتهای اصلی دیزل ژنراتور است، هیچ کدام از آنهایی که در اتومبیل ها یا سایر وسایل نقلیه بزرگ یافت می شوند فرقی ندارد این منبع انرژی مکانیکی است به اندازه موتور اهمیت دارد. اگر شما یک خروجی ژنراتور بزرگتر را می خواهید، پس شما نیاز به یک موتور بزرگتر دارید. موتور بزرگتر، خروجی الکتریکی بیشتری دارد که شما قادر به تولید آن هستید.
 

منبع تغذیه دیزل ژنراتور

 اساسا مولفه ای است که مسئول تولید برق است. در اینجا ما شاهد القای الکترومغناطیسی هستیم. یک جایگزین از بسیاری چیزها ساخته شده است، اما یکی از مهمترین جنبه ها، روتور است. این یک شفت است که به لطف انرژی مکانیکی عرضه شده توسط موتور - با چندین آهنربا دائمی ثابت اطراف آن می چرخد. در حال انجام این کار، یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. 
 میدان مغناطیسی به طور مداوم در اطراف یکی دیگر از بخش های بحرانی ژنراتور چرخانده می شود؛ استاتور این اساسا تنوع هادی های مختلف الکتریکی است که به شدت روی یک هسته آهنی می شوند. در حال حاضر، در اینجا همه چیز شروع به دریافت علمی است. بر اساس اصل القای الکترومغناطیسی؛ اگر یک هادی الکتریکی ثابت باقی بماند و یک میدان مغناطیسی در اطراف آن حرکت کند، یک جریان الکتریکی بوجود می آید. 
بنابراین، جایگزین انرژی مکانیکی را از موتور می گیرد، که باعث می شود که روتور یک میدان مغناطیسی ایجاد کند که در اطراف استاتور حرکت می کند که به نوبه خود باعث ایجاد جریان متناوب می شود!

سیستم سوخت دیزل ژنراتور

سیستم سوخت عمدتا شامل یک مخزن سوخت با لوله ای است که آن را به موتور متصل می کند. در اینجا، دیزل می تواند به طور مستقیم به موتور تحویل داده شود، و پس از آن تمامی فرآیند که ما فقط توضیح دادیم، شروع به کار می کنیم. اندازه مخزن سوخت در نهایت تعیین می کند که ژنراتور چه مدت می تواند فعال باشد.

 

 
تنظیم کننده ولتاژ دیزل ژنراتور
در اینجا، ما بخش پیچیده تر از یک ژنراتور الکتریکی را داریم. رگولاتور ولتاژ برای تنظیم خروجی ولتاژ! 
 
به عبارت ساده، آن را تضمین می کند که ژنراتور تولید برق را با یک ولتاژ ثابت است. بدون آن، شما می توانید نوسانات گسترده ای را که وابسته به سرعت موتور است کار می کنید. نیازی به گفتن نیست که تمام تجهیزات الکتریکی که ما استفاده می کنیم قادر نخواهیم بود که چنین منبع برق ناپایدار را مدیریت کنیم. بنابراین، این بخش جادوی خود را به کار می گیرد تا همه چیز را صاف و پایدار نگه دارد.

سیستم خنک کننده و خروجی دیزل ژنراتور

این دو جزء نقش بسیار حیاتی ایفا می کنند و خبر خوب این است که آنها را آسان درک می کنند! یک سیستم خنک کننده برای جلوگیری از گرمازدگی از گرمای بیش از حد کار می کند. خنک کننده در ژنراتور آزاد شده است که تمام انرژی اضافی گرما تولید شده توسط موتور و ژنراتور را محاسبه می کند. سپس خنک کننده این گرما را از طریق مبدل حرارتی می گیرد و از خارج از ژنراتور خلاص می شود. 
سیستم اگزوز به همان شیوه ای است که اگزوز ماشین شما کار می کند. هر گازی که توسط موتور دیزل تولید می شود، طول می کشد، آنها را از طریق یک سیستم لوله کشی می برد و آنها را از ژنراتور دور می کند.
دیزل ژنراتور

سیستم روغن کاری دیزل ژنراتور

این جزء به موتور متصل شده و روغن را از طریق آن پمپ می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام اجزای آن هموار و بر یکدیگر متصل نیستند. بدون آن موتور قطع خواهد شد.

شارژر باطری

تمام موتورهای دیزلی نیاز به یک موتور کوچک الکتریکی کوچک برای کمک به پا زدن آن را به عمل است. این موتور کوچک نیاز به یک باتری دارد که باید شارژ شود. شارژر باتری آن را با یک منبع خارجی از ژنراتور خود به خوبی و پر از شارژ نگه می دارد.

کنترل پنل دیزل ژنراتور

 به سادگی وسیله ای  است که ژنراتور. کنترل و کار می کند. کارهای مختلف انجام دهید یا ارقام را چک کنید. این می تواند شامل هر چیزی از دکمه شروع و سوئیچ فرکانس، به نشانگر سوخت موتور، شاخص درجه حرارت خنک کننده و خیلی بیشتر باشد.